השירות אינו זמין בשבת
מבצע למזמינים באתר: עד 50 שקלים הנחה!

כמה עולה חניה בנתבג

חניה בנתבג service-vip-blog-lines
חנייה בנתבג
Facebook
WhatsApp
Twitter
Email
Print
חנייה בנתבג

כמה עולה חניה בנתבג ? יוצאים לחופשה, אחת ההחלטות שאתם צריכים לקבל היא האם להגיע לשדה התעופה עם רכבכם הפרטי, או בעזרת התחבורה הציבורית.
השיקולים הם כמובן שונים, וחלקם נוגעים לעלויות. אתם רוצים לדעת כמה עולה חניה בנתבג, לעומת העלויות של תחבורה ציבורית לכל המשפחה.
ומנגד יש את שיקולי הנוחות. חלקנו רואים בתחבורה הציבורית פתרון נוח, ועבור אחרים הנוחות המרבית היא כאשר מגיעים בעזרת הרכב הפרטי.

אפשרויות ההגעה לשדה התעופה

מלבד האפשרות לשימוש ברכב פרטי עומדת בפניכם האפשרות להגיע באמצעות שירותי מוניות, אוטובוסים ורכבות.
מוניות מספקות פתרון נוח, זאת מכיוון שהן יכולות לאסוף ולהחזיר בכל שעות היממה. אתם לא צריכים לחשוש מנסיעה כאשר אתם עייפים, ובכלל לא מעניינות אתכם סוגיות החנייה. אך מנגד, העלויות של מוניות עשויות להיות גבוהות במיוחד ולא תמיד זה משתלם.
אפשרות אחרת היא באמצעות אוטובוסים או רכבות. זה פחות נוח מכיוון שזה גוזל יותר זמן, ובכלל לא לוקח אתכם עד הבית. אתם עשויים למצוא את עצמכם נגררים עם מזוודות אל תחנת הרכבת, ומשם תלויים בעוד אוטובוסים. וכמובן, שכל השירותים הללו אינם זמינים 24 שעות ביממה. זהו אמנם הפתרון הזול ביותר, אך מבחינת הנוחות הוא הגרוע ביותר.

הגעה אל שדה התעופה באמצעות רכב פרטי

אם הגעתם לשדה התעופה בעזרת רכבכם הפרטי, אינכם יכולים להשאיר אותו בחניון הרגל הסמוך לטרמינל. חניון זה מיועד לטווח קצר. במקום זאת עליכם להחנות אותו בחניון לטווח הארוך, שם נהוגה מדיניות תמחור שונה המתאימה יותר לצרכים של הטסים לחו“ל.
הערה, אם במקרה חשבתם להתחכם ולהשאיר את רכבכם בחנייה לטווח קצר, אתם צפויים לשלם סכום גבוה במיוחד. רשות שדות התעופה תחייב אתכם ב 90 שקלים ליממה (או 135 בתקופות העמוסות), ובתוספת דמי גרירה.

כמה עולה חניה בנתבג לטווח ארוך ?

כמה עולה חניה בנתבג לטווח ארוך ? אז נירא שהתרגלנו שבכל מה שקשור לשדה התעופה, מותר לגבות מחירים מוגזמים. לא אחת אנו מוצאים את עצמינו משלמים על פחית שתייה מחיר של ארוחה שלמה. ולצערנו, מדיניות מחירים מקוממת זו קיימת גם בכל מה שקשור לחנייה לטווח ארוך בנתב“ג .
ולא די שהמחירים גבוהים, רק לאחרונה הייתה התייקרות נוספת של %14.  ונכון לרגע כתיבת שורות אלו, מחירי החנייה הגיעו ל 80 ש“ח ליממה! ונראה שהתיאבון הזה רק ילך ויגבר.
אז מצד אחד זה נוח להגיע עם הרכב הפרטי לשדה התעופה. אך מצד שני, נראה שזה יעלה לכם ביוקר. עבור חופשה קצרה של שבוע אתם צפויים לשלם 560 ש“ח עבור חנייה בחניון מקורה.
ואם חשבתם שאולי לפחות תקבלו איזו שטיפת רכב מתנה, כדאי שתנחתו על הקרקע. רשות שדות התעופה בסך הכל מקצה לכם מקום חנייה, ללא שום ערך מוסף. אתם משלמים הרבה, אבל לא מקבלים הרבה.
מסיבות אלו, ישראלים רבים פונים לשירותי החנייה הפרטיים. שירותי חנייה אקסקלוסיביים המעניקים שירות נוח יותר, ובמחיר משתלם.

חניה בנתבג לטווח ארוך עם VIP PARKING

מחירי החנייה לטווח ארוך בנתב“ג בהחלט מקוממים, אך מסתבר שקיימת אלטרנטיבה זולה יותר. ולא רק שהיא זולה יותר, תמורת הכסף שתשלמו תקבלו גם נוחות גדולה יותר וערך מוסף.
VIP PARKING מציעים לכם פתרון חנייה לטווח ארוך בנתב“ג בשירות אקסקלוסיבי. בשונה מהחניונים לטווח ארוך הדורשים מכם להתנהל באמצעות שאטלים – עם השירות שלנו תוכלו להגיע עד הטרמינל, ושם נאסוף מכם את הרכב.

חנייה לטווח ארוך בחניון נתב"ג חנייה לטווח ארוך VIP PARKING
מחיר ליממה ₪80 ₪50 (חיסכון ₪30)
מחיר ל- 5 ימים ₪400 ₪350 (חיסכון ₪50)
רחיצת רכב אין אפשרות לרחיצת רכב אפשרי בתוספת תשלום

ולא רק שתחסכו במחיר, גם תזכו בשירות VIP ואיסוף הרכב מהטרמינל.

חנייה בנתבג עם חיסכון וערך מוסף

באמצעות השירותים של VIP PARKING תוכלו לחסוך במחיר וגם ליהנות מערך מוסף.
ביום הטיסה תוכלו להגיע עם רכבכם ולפרוק את המזוודות בכניסה לטרמינל. אנו נחכה לכם וניקח מכם את הרכב. אתם תצעדו לעבר הטרמינל, ואנו נטפל בסידורי החנייה. זה יחסוך לכם את כל הזמן וכאב הראש הכרוך בנסיעה אל החניון לטווח ארוך, ואת התלות בשאטלים של שדה התעופה.
ומלבד הנוחות אנו גם מציעים לכם שירותים נוספים של רחיצת הרכב, התנעה וטעינת סוללה ברכבים חשמליים.
בשורה התחתונה, לא רק שתחסכו במחיר, אלא תזכו גם בפתרון נוח יותר ומענה לכל הבעיות המטרידות אתכם בנוגע לחנייה והשארת הרכב ללא שימוש במשך תקופה ארוכה.
לסיכום, לא כדאי להיות פראיירים. חשוב לדעת כי עומדות לרשותכם אפשרויות נוספות ואינכם תלויים בחניונים לטווח ארוך של שדה התעופה. על מנת לחסוך וליהנות מערך מוסף, התקשרו אלינו בטרם אתם יוצאים לחופשה. אצלנו תוכלו לקבל יותר ולשלם פחות. וביום הטיסה, הודיעו לנו לפני הגעתכם, ואנו נחכה לכם ממש בכניסה לטרמינל.

אז מה היה לנו עד עכשיו ?
Picture of VIParking
VIParking

חברת VIParking מספקת שרותי חניה VIP בנתבג לקהל לקוחותיה במחירים זולים נוחים .