מבצע למזמינים באתר: עד 50 שקלים הנחה!

שאלות ותשובות

קלי קלות. עושים הזמנה באתר V.I.Parking.co.il . ביום הטיסה נציגנו יחכו לכם בטרמינל שבחרתם ובשעה שסימנתם, ללא דאגה הדייל יחכה לך באורך רוח ועם חיוך על הפנים. עם הגעתכם אל הטרמינל המיועד נאסוף את רכבכם ונחנה אותו. בחזרתכם לארץ הדייל ימתין לכם מחוץ לטרמינל עם הרכב שלכם.

למצוא חניה בנתב”ג זה יכול לקחת זמן מאוד יקר וגם לעלות יקר. להיסחב עם המזוודות ועם הילדים בשאטלים הצפופים באנשים, שמתלווה עם עצבים וחוסר אונים שלא הצלחתם למצוא חניה קרובה או לא למצוא בכלל. אצלנו אתם תגיעו עם רכב שלכם לכניסה לטרמינל והדייל שלנו ימתין לכם עם חיוך על הפנים, יעזור לכם להוריד את המזוודות ותתחילו את החופשה כבר מטרמינל.הדייל אשר עבר הכשרת נהיגה יקח את רכבכם בבטחה לחנייה ויחזיר את רכבכם למקום איסופו בהגעתכם חזרה לארץ.

ניתן להזמין את השירות שלנו 8 שעות לפני הטיסה שלכם בשעות הפעילות המוקד, כמובן אנחנו ממליצים להזמין מראש.

הזמנה פחות מ-8 שעות לפני מועד השירות יש ליצור קשר במספר הבא: 0509949045

במידה והזנתם את פרטי הזמנתכם והחלטתם לבטל מכל סיבה שהיא, עלות ביטול ההזמנה הינה בעלות של 5% או 100₪ הזול ביניהם לביטול וכל יתרת המקדמה תוחזר.

כמו כן 48 שעות לפני מועד השירות לא יהיה ניתן לבטל ההזמנה.

הדייל שלנו יחכה לכם היכן שתיבחרו, סמוך ליום ההחזרה המוקד שלנו יצור איתכם קשר כדי לוודאות את טרמינל החזרה שלכם.
ניתן ליצור קשר עם המוקד שלנו ש זמין בשבילכם 24/7 תוכל לשנות תאריך בשליחת הודעה או על ידי חיוג למספר – 050-994-9045
כמובן אנחנו נותנים שירות בטרמינל 3 וטרמינל 1 יש לסמן את הטרמינל המבוקש בטופס ההזמנה.
הדייל שלנו יצור איתך קשר שעה לפני מועד ההגעה כדי להסביר היכן הוא יחכה, כמו כן אפשר לזהות אותו לפי הלבוש: חליפה שחורה עם הלוגו שלנו.

אנחנו פועלים בנתב”ג 24/7 גם בחגים ובשבתות. המוקד זמין בשבילכם בימים א’-ה’ בין השעות 09:00-17:00 וימי שישי ושבת המוקד זמין החל מ- 09:00-14:00.

למען סר ספק ללקוחות קיימים יש זמינות בכל שעות היום גם ביום איסוף הרכב וגם ביום החזרת הרכב.

חניה פתוחה:
עד 5 ימים- 350₪
כל יום נוסף- 50₪

חניה מקורה:
עד 5 ימים- 450₪
כל יום נוסף- 80₪

יש תשלום מינימום על סך:

חניה פתוחה – 300₪
חניה סגורה – 450₪

בעל הרכב מחוייב להיות עם ביטוח מקיף לכל נהג מגיל 22.

במידה וישנה פגיעה ובמידה וישנו נזק שנעשה על ידינו, למען סר ספק כל פיצוי או תשלום של נזק יוגבל עד גבוה השתתפות העצמית שיחויב הלקוח ע”י חברת הביטוח.
V.I.Parking אינה אחרית על חפצים הנמצאים בתוך הרכב. אנחנו ממליצים לא להשאיר שום דבר יקר ערך בתוך האוטו.

כמובן ניתן להשאיר טיפ לדייל בכל שלב שתרצו כמובן השארת טיפ תלויה בבחירתכם האישית 🙂
כמובן!. אנחנו מציעים שירות שטיפה של הרכב שלכם ושרות תדלוק כי אחרי טיסה ארוכה אתם רוצים להגיע לבית עם רכב נקי ומתודלק! וכל זה קורה בזמן החנייה שלכם אצלנו.
V.I.Parking מכסה כל סוגי הנזק אשר נגרמו בזמן השירות פיצוי או תשלום של נזק יוגבל עד גבוה השתתפות העצמית שיחויב הלקוח ע”י חברת הביטוח, נזק אשר נגרם מצד שלישי יש להתנהל מול הפוגע. V.I.Parking תשלם על כל התיקונים הנדרשים ותתקן כל נזק שנגרם. באחריות בעל הרכב לבדוק את הרכב ביום קבלתו עם הדייל. ברגע שבעל הרכב קיבל את המפתחות לרכבו חברת V.I.Parking אינה אחראית לכל נזק אשר יגרם. יש לציין ש – V.I.Parking אינו מכסה נזקים לאחר החזרת הרכב לכן פניה בדבר נזק לאחר החזרתו ועזיבת נקודת ההחזרה לא תטופל. כל שאלה ניתן ליצור קשר עם המוקד במספר – 050-994-9045
כמובן! יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות לגבי ההטבה.
הדיילים שלנו מניעים את הרכב כל 5 ימים כדי למנוע מצב של התרוקנות מצבר .
דיילי V.I.Parking עוברים הדרכת נהיגה ובדיקת עבר תעבורתי. אנחנו מתחייבים לצוות איכותי.

נציגנו ימתינו לכם בטרמינל 3 קומה 3 שער 33.
כמו כן תמיד אפשר ליצור קשר עם המוקד שלנו במספר 050-994-9045

תוכל ליצור קשר עם הדייל או עם המוקד שירות הלקוחות שלנו, ואנו נאחסן לך את החפץ במקום בטוח עד חזרתך לארץ.

ניתן ליצור איתנו קשר במספר – 050-994-9045 בשעות הפעילות. 
או לחלופין במייל contact-us@viparking.co.il

קלי קלות. עושים הזמנה באתר VIParking.co.il . ביום הטיסה נציגנו יחכו לכם בטרמינל שבחרתם ובשעה שסימנתם, ללא דאגה הדייל יחכה לך בקוצר רוח ועם חיוך על הפנים. עם הגעתכם אל הטרמינל המיועד נאסוף את רכבכם ונחנה אותו. בחזרתכם לארץ הדייל ימתין לכם מחוץ לטרמינל עם הרכב שלכם.
למצוא חניה בנתב”ג זה יכול לקחת זמן מאוד יקר וגם לעלות יקר. להיסחב עם המזוודות ועם הילדים בשאטלים הצפופים באנשים, שמתלווה עם עצבים וחוסר אונים שלא הצלחתם למצוא חניה קרובה או לא למצוא בכלל. אצלנו אתם תגיעו עם רכב שלכם לכניסה לטרמינל והדייל שלנו ימתין לכם עם חיוך על הפנים, יעזור לכם להוריד את המזוודות ותתחילו את החופשה כבר מטרמינל.הדייל אשר עבר הכשרת נהיגה יקח את רכבכם בבטחה לחנייה ויחזיר את רכבכם  למקום איסופו בהגעתכם חזרה לארץ.
ניתן להזמין את השירות שלנו 6 שעות לפני הטיסה שלכם בשעות הפעילות המוקד, כמובן אנחנו ממליצים להזמין מראש.
במידה והזנתם את פרטי הזמנתכם והחלטתם לבטל מכל סיבה שהיא, עלות ביטול ההזמנה הינה בעלות של 5% או 100₪ הזול ביניהם לביטול וכל יתרת המקדמה תוחזר.כמו כן 48 שעות לפני מועד השירות לא יהיה ניתן לבטל ההזמנה.
הדייל שלנו יחכה לכם היכן שתיבחרו, סמוך ליום ההחזרה המוקד שלנו יצור איתכם קשר כדי לוודאות את טרמינל החזרה שלכם.
ניתן ליצור קשר עם המוקד שלנו ש זמין בשבילכם 24/7 תוכל לשנות תאריך בשליחת הודעה או על ידי חיוג למספר – 050-994-9045
כמובן אנחנו נותנים שירות בטרמינל 3 וטרמינל 1 יש לסמן את הטרמינל המבוקש בטופס ההזמנה.
הדייל שלנו יצור איתך קשר שעה לפני מועד ההגעה כדי להסביר היכן הוא יחכה, כמו כן אפשר לזהות אותו לפי הלבוש: חליפה שחורה עם הלוגו שלנו.
אנחנו פועלים בנתב”ג 24/7 גם בחגים ובשבתות. המוקד זמין בשבילכם בימים א’-ה’ בין השעות 09:00-17:00 וימי שישי ושבת המוקד זמין החל מ- 09:00-14:00.

חניה פתוחה:
עד 5 ימים- 300₪
כל יום נוסף- 50₪

חניה מקורה:
עד 5 ימים- 450₪
כל יום נוסף- 80₪

יש תשלום מינימום על סך:

חניה פתוחה – 300₪
חניה סגורה – 450₪

בעל הרכב מחוייב להיות עם ביטוח מקיף לכל נהג מגיל 22. במידה וישנה פגיעה ובמידה וישנו נזק שנעשה על ידינו, למען סר ספק כל פיצוי או תשלום של נזק יוגבל עד גבוה השתתפות העצמית שיחויב הלקוח ע”י חברת הביטוח. V.I.Parking אינה אחרית על חפצים הנמצאים בתוך הרכב. אנחנו ממליצים לא להשאיר שום דבר יקר ערך בתוך האוטו.
כמובן ניתן להשאיר טיפ לדייל בכל שלב שתרצו כמובן השארת טיפ תלויה בבחירתכם האישית 🙂
כמובן!. אנחנו מציעים שירות שטיפה של הרכב שלכם ושרות תדלוק כי אחרי טיסה ארוכה אתם רוצים להגיע לבית עם רכב נקי ומתודלק! וכל זה קורה בזמן החנייה שלכם אצלנו.
V.I.Parking מכסה כל סוגי הנזק אשר נגרמו בזמן השירות פיצוי או תשלום של נזק יוגבל עד גבוה השתתפות העצמית שיחויב הלקוח ע”י חברת הביטוח, נזק אשר נגרם מצד שלישי יש להתנהל מול הפוגע. V.I.Parking תשלם על כל התיקונים הנדרשים ותתקן כל נזק שנגרם. באחריות בעל הרכב לבדוק את הרכב ביום קבלתו עם הדייל. ברגע שבעל הרכב קיבל את המפתחות לרכבו חברת V.I.Parking אינה אחראית לכל נזק אשר יגרם. יש לציין ש – V.I.Parking אינו מכסה נזקים לאחר החזרת הרכב לכן פניה בדבר נזק לאחר החזרתו ועזיבת נקודת ההחזרה לא תטופל. כל שאלה ניתן ליצור קשר עם המוקד במספר – 050-994-9045
כמובן! יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות לגבי ההטבה.
הדיילים שלנו מניעים את הרכב כל 5 ימים כדי למנוע מצב של התרוקנות מצבר .
דיילי V.I.Parking עוברים הדרכת נהיגה ובדיקת עבר תעבורתי. אנחנו מתחייבים לצוות איכותי.
נציגנו ימתינו לכם בשעה שסימנתם בטופס ההזמנה. כמו כן תמיד אפשר ליצור קשר עם המוקד שלנו במספר 050-994-9045
תוכל ליצור קשר עם הדייל או עם המוקד שירות הלקוחות שלנו, ואנו נאחסן לך את החפץ במקום בטוח עד חזרתך לארץ.

ניתן ליצור איתנו קשר במספר – 050-994-9045 בשעות הפעילות. או לחלופין במייל orders@viparking.co.il

ליצירת קשר מלאו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם

    זכויות יוצרים © 2022 כל הזכויות שמורות – V.I.Parking