השירות אינו זמין בשבת
מבצע למזמינים באתר: עד 50 שקלים הנחה!

שירות חניה בנתבג

חניה בנתבג service-vip-blog-lines
חנייה בנתבג
Facebook
WhatsApp
Twitter
Email
Print
חנייה בנתבג

שירות חניה בנתבג : אחת הסוגיות המטרידות כל משפחה היוצאת לחופשה היא סוגיית החניה בנתבג. VIParking מציע לכם פתרון נוח ומשתלם, ומענה לכל הבעיות הקשורות לחנייה בשדה התעופה. אין כמו לצאת לחופשה זוגית רומנטית, או חופשה יחדיו עם כל בני המשפחה. הנסיעה לשדה התעופה מלאה בציפיות. אתם כבר חושבים על החופשה הנעימה ועל הקניות בדיוטי פרי. הילדים כבר חסרי סבלנות ולא מפסיקים לדבר על הביקור בדיסני או כל אטרקציה אחרת שהם מתרגשים לקראתה. עוד מעט תעלו על המטוס ותיהנו מחופשה מהנה. אבל לפני שתיכנסו אל תוך טרמינל הטיסות היוצאות, צריך להחנות את הרכב.

מסתבר שחניה בנתבג עלולה להיות בעייתית יותר ממה שחשבתם. יש בשדה התעופה חניונים לטווח ארוך המתאימים למי שרוצה להשאיר את הרכב ולטוס. אך מסתבר שהשימוש בהם הוא לא ממש נוח. שירות חניה בנתבג נועד לתת לכם פתרון נוח ויעיל יותר. ולא רק עבור חופשה משפחתית – שירותי החנייה מתאימים עבור כל היוצאים לחו“ל המגיעים עם רכבם הפרטי, או רכב החברה. זהו פתרון מעולה וחסכוני לעסקים.

מה הבעיה עם חניה לטווח ארוך?

לכאורה חניה לטווח ארוך נשמעת כמו פתרון מושלם. אבל מי שפעם ניסה להיעזר בשירות זה מבין שציפיות ומציאות לחוד.

הבעיה הראשונה שלא מדברים עליה היא מצוקת החניה בשדה התעופה. אין מספיק מקומות חניה בנתבג והדבר מורגש בתקופות עמוסות בהן ישראלים רבים יוצאים לחופשה. אתם בוודאי לא רוצים לגלות שאין לכם מקום חניה כאשר אתם ממהרים לצ‘ק אין.

הבעיה השנייה עם חניה לטווח ארוך היא שהיא רחוקה מהטרמינל. נכון, ישנם שאטלים פנימיים והם אפילו חינם. אבל בפועל, כאשר אתם ממהרים והילדים חסרי סבלנות אתם בוודאי לא רוצים להתחיל לחכות לשאטלים. תמיד אומרים לכם שהם מגיעים כל עשר דקות, אבל בפועל אתם עשויים למצוא את עצמכם מחכים חצי שעה תחת שמש קופחת או גשם שוטף.

אתם נסחבים עם מזוודות… מחכים בשמש או בגשם… מחכים לשאטלים שלא מגיעים… הילדים מאבדים סבלנות… אתם מבינים שלא יהיה לכם זמן לדיוטי פרי…. נראה שאתם מתחילים את החופשה שלכם ברגל שמאל!

אפשר גם אחרת – שירות חניה בנתבג
במקום להסתבך עם מקומות החנייה לטווח ארוך והשאטלים, ישנו פתרון נוח הרבה יותר. פתרון המאפשר לכם להגיע מייד לטרמינל ולעשות צ‘ק אין. בלי לבזבז זמן, בלי לחכות לשאטלים ובלי שום כאב ראש.

עם שירותי חניה בנתבג כל החוויה שלכם תהיה הרבה יותר נוחה ונעימה. לא תצטרכו להגיע לשדה התעופה כל כך מוקדם בגלל החנייה, הכל יהיה מהיר ונוח.

שירות חניה בנתבג כיצד זה עובד?

כל מה שעליכם לעשות זה לקבוע עם השירות בטרם הגעתכם אל שדה התעופה בן גוריון. נציג השירות ימתין לכם סמוך לטרמינל. כך תוכלו לרדת עם המזוודות ולצעוד ישר אל תוך הטרמינל. לא תהיו תלויים בשום שאטל פנימי של שדה התעופה ולא תבזבזו זמן.

מסירת הרכב לידי נציג השירות היא הליך מהיר הנמשך כמה דקות. לאחר מכן אתם חופשיים מכל דאגה. אתם יכולים להתחיל ליהנות מהחופשה הנהדרת – אנחנו כבר נטפל בחנייה.

ביום שובכם לארץ, לאחר שנהניתם מהחופשה ואולי קצת התעייפתם מהטיסות – נציג השירות יחכה לכם עם הרכב. תוך דקות מהרגע שתצאו מהטרמינל, כבר תהיו ברכבכם מוכנים לנסיעה הביתה.

  • הזמנת חניה בנתבג השירות מתבצע  באמצעות מילוי הטופס באתר האינטרנט. מומלץ לפחות 48 שעות לפני הטיסה. במידה ומועד הטיסה קרוב יותר, רצוי לעשות זאת בשיחת טלפון.
  • ביום הטיסה, כחצי שעה לפני ההגעה לשדה התעופה יש ליצור איתנו קשר טלפוני ונדאג לחכות לכם במקום שנקבע
  • ביום החזרה לארץ, הרכב יחכה לכם סמוך לטרמינל ותוכלו לחזור לביתכם במהירות.

חניה עם ערך מוסף

שירותי חניה בנתבג הם הרבה יותר מפתרון חניה נוח, הם מעניקים לכם גם ערך מוסף. השירותים כוללים גם שירותי רחיצה ואפילו שירותי תדלוק. את הרכב תקבלו בחזרה נקי ומצוחצח, ומוכן לנסיעה.

רק דמיינו את הסיטואציה שבה אתם ממהרים לשדה התעופה. אין לכם זמן לעצור לתדלק את הרכב בדרך, אתם משאירים את זה לחזרה. בינתיים בחופשה אתם שוכחים מהכול. אבל כאשר תחזרו לארץ עייפים, מד הדלק יזכיר לכם כי אתם חייבים תחנת דלק דחוף. ועכשיו כאשר הנורה האדומה דולקת, והילדים כבר עייפים, לכו חפשו תחנת דלק בדרך הביתה. אפשר להימנע מהסיטואציות הללו, אנחנו נתדלק עבורכם את הרכב ונכין אותו לנסיעה.

ועל מנת שיהיה לכם ממש נעים לחזור, אנחנו יכולים לטפל גם בשטיפת הרכב. אנו נדאג לשטיפה חיצונית ופנימית, לפי רצונכם. וכאשר תחזרו לארץ יחכה לכם רכב נקי.

אם אתם משאירים את הרכב לתקופה ארוכה, אנו גם יכולים להתניע אותו על מנת לשמור על המצבר.

שירות חניה בנתבג חוסכים לכם זמן וכסף

שירות זה חוסך לכם גם את הזמן על חיפוש החנייה וכל הלוגיסטיקה הקשורה בזה. וגם חוסך לכם בעלויות! לא מעט אנשים מוכנים לשלם יותר תמורת נוחות, אבל כאן אתם משלמים פחות ומקבלים יותר!

השירות זמין 24 שעות ביממה. בין אם הטיסה שלכם תוזמנה לארבע בבוקר או שתיים עשרה בצהריים, תמיד תוכלו ליהנות משירות זמין.

בעזרת שירות חנייה בנתבג תוכלו לצאת לחופשה בראש שקט. אתם יכולים להיות בטוחים כי הרכב שלכם שמור ומוגן. אתם יודעים בדיוק כמה אתם משלמים ויכולים גם ליהנות מהשירותים הנוספים.

ועם שירות שכזה, כל מה שנשאר לכם זה ליהנות מהחופשה. אם נסעתם לבקר את הדודה מאמריקה, לעשות שופינג בלונדון או נסיעת עסקים ללוס אנג‘לס – זהו תמיד הפתרון המשתלם ביותר.

אז מה היה לנו עד עכשיו ?
Picture of VIParking
VIParking

חברת VIParking מספקת שרותי חניה VIP בנתבג לקהל לקוחותיה במחירים זולים נוחים .