חניה בנתבג שאלות ותשובות

חנייה בנתבג
חניה בנתבג service-vip-blog-lines

מחפשים חניה בנתבג? קבלו את כל התשובות לשאלות הנפוצות ביותר!

ב-VIParking, אנו מודעים לכך שחווית טיסה מוצלחת מתחילה עוד לפני העלייה למטוס.
חיפוש אחר מקום חניה פנוי ביום הטיסה עלול לגרום ללחץ מיותר, לבזבוז זמן יקר ואף לפגוע בתחושת הביטחון שלכם.
לכן, אנו שמים דגש על מתן שירותי חניה איכותיים בנתבג, אשר יאפשרו לכם להגיע לטיסה בראש שקט ובטוח.  ,
בנוסף ריכזנו עבורכם את כל השאלות הנפוצות בנושא הזמנת חניה בנתבג, על מנת שתוכלו להגיע לטיסה בראש שקט וללא בזבוזי זמן מיותרים בחניונים בנתב״ג.

תוכן אקורדיון

קלי קלות. עושים הזמנה באתר V.I.Parking.co.il . ביום הטיסה נציגנו יחכו לכם בטרמינל שבחרתם ובשעה שסימנתם, ללא דאגה הדייל יחכה לך באורך רוח ועם חיוך על הפנים. עם הגעתכם אל הטרמינל המיועד נאסוף את רכבכם ונחנה אותו. בחזרתכם לארץ הדייל ימתין לכם מחוץ לטרמינל עם רכבכם.

למצוא חניה בנתב”ג זה יכול לקחת זמן מאוד יקר וגם עלויות לא זולות. להיסחב עם המזוודות ועם הילדים בשאטלים הצפופים באנשים, שמתלווה עם עצבים וחוסר אונים שלא הצלחתם למצוא חניה קרובה או לא למצוא כלל. אצלנו אתם תגיעו עם רכבכם לכניסה לטרמינל והדייל שלנו ימתין לכם עם חיוך על הפנים, יעזור לכם להוריד את המזוודות ותתחילו את החופשה כבר מהטרמינל. הדייל אשר עבר הכשרת נהיגה יקח את רכבכם בבטחה לחנייה ויחזיר את רכבכם למקום איסופו בהגעתכם חזרה לארץ.

ניתן להזמין את השירות שלנו 8 שעות לפני הטיסה שלכם בשעות הפעילות המוקד, כמובן אנו ממליצים להזמין מראש.

הזמנה פחות מ-8 שעות לפני מועד השירות יש ליצור קשר במספר הבא: 0509949045

ביטלתם הזמנה? אל דאגה!

עלויות ביטול: 5% מסכום ההזמנה או 100₪, הנמוך מביניהם.

החזר כספים: כל יתרת המקדמה תוחזר לאחר ניכוי עלות הביטול.

מועד אחרון לביטול: ניתן לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני מועד השירות.

חשבו לציין:

לא ניתן לבטל הזמנה פחות מ-48 שעות לפני מועד השירות.

ייתכנו מקרים חריגים בהם יתאפשר לבטל הזמנה גם לאחר 48 שעות לפני מועד השירות, אך הדבר יתאפשר רק באישור מיוחד.

לפרטים נוספים בנוגע למדיניות הביטולים שלנו, אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו.

הדייל שלנו יחכה לכם היכן שתיבחרו, סמוך ליום החזרה המוקד שלנו יצור איתכם קשר כדי לוודא את מיקם טרמינל החזרה שלכם.

ניתן ליצור קשר עם המוקד שלנו שזמין בשבילכם 24/6, תוכל לשנות תאריך בשליחת הודעה או על ידי חיוג למספר – 050-994-9045

כמובן, אנחנו נותנים שירות בטרמינל 3 וטרמינל 1 יש לסמן את הטרמינל המבוקש בטופס ההזמנה.

הדייל שלנו יצור איתך קשר שעה לפני מועד ההגעה כדי להסביר היכן הוא יחכה, כמו כן אפשר לזהות אותו לפי הלבוש: חליפה שחורה עם הלוגו שלנו.

אנו פועלים בנתב”ג 24/6 לא כולל חגים ושבתות. המוקד זמין בשבילכם בימים א’-ה’ בין השעות 09:00-17:00 וימי שישי  החל מ- 09:00-14:00.

למען הסר ספק ללקוחות קיימים יש זמינות בכל שעות היום גם ביום איסוף הרכב וגם ביום החזרת הרכב.

חניה פתוחה:
עד 5 ימים- 350₪
כל יום נוסף- 50₪

חניה מקורה:
עד 5 ימים- 450₪
כל יום נוסף- 80₪

יש תשלום מינימום על סך:

חניה פתוחה – 350₪
חניה סגורה – 450₪

בעל הרכב מחוייב להיות עם ביטוח מקיף לכל נהג מגיל 24.

במידה וישנה פגיעה/נזק שנעשה על ידינו, למען הסר ספק כל פיצוי או תשלום של נזק יוגבל עד גובה השתתפות העצמית שיחויב הלקוח ע”י חברת הביטוח.
V.I.Parking אינה אחרית על חפצים הנמצאים בתוך הרכב. אנו ממליצים לא להשאיר שום דבר יקר ערך בתוך הרכב.

כמובן ניתן להשאיר טיפ לדייל בכל שלב שתרצו. השארת טיפ תלויה בבחירתכם האישית 🙂

כמובן!. אנו מציעים שירות שטיפה ,שרות תדלוק ותוסף מים כחולים. אחרי טיסה ארוכה אתם רוצים להגיע לבית עם רכב נקי ומתודלק! וכל זה קורה בזמן החנייה שלכם אצלנו.

V.I.Parking מכסה כל את סוגי הנזק אשר נגרמו בזמן השירות. פיצוי או תשלום של נזק יוגבל עד גובה השתתפות עצמית שיחויב הלקוח ע”י חברת הביטוח, נזק אשר נגרם מצד שלישי יש להתנהל מול הפוגע.  באחריות בעל הרכב לבדוק את הרכב ביום קבלתו עם הדייל. ברגע שבעל הרכב קיבל את המפתחות לרכבו חברת V.I.Parking אינה אחראית לכל נזק אשר יגרם. V.I.Parking אינו אחראי לנזקים שעלולים להתרחש לרכב לאחר החזרתו פניות בנוגע לנזקים שנגרמו לאחר החזרת הרכב ועזיבת נקודת ההחזרה לא יטופלו לכל שאלה או הבהרה, אנא צרו קשר עם המוקד בטלפון 0509949045.

כמובן! יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות לגבי הטבה.

הדיילים שלנו מניעים את הרכב לפי בקשת הלקוח בלבד. 

דיילי V.I.Parking עוברים הדרכת נהיגה ובדיקת עבר תעבורתי. אנו מתחייבים לצוות איכותי.

אנו עוקבים אחר לוח הנחיתות, נציגנו ימתינו לכם בנקודת ההורדה ביום הטיסה כשעה ורבע מרגע הנחיתה.
כמו כן מומלץ לכתוב את מספר הטלפון על דף ולשמור על מנת שתוכל ליצור קשר עם המוקד שלנו במספר 050-994-9045

תוכל ליצור קשר עם הדייל או עם המוקד שירות הלקוחות שלנו, ואנו נאחסן לך את החפץ במקום בטוח עד חזרתך לארץ.

ניתן ליצור איתנו קשר במספר – 050-994-9045 בשעות הפעילות.
או לחלופין במייל

contact-us@viparking.co.il

יש לכם שאלות נוספות ?

אנחנו מעניקים גם שירות לקוחות מעולה – שירות לקוחות שלנו זמין עבורכם בכל עת ממתינים לשאלות שלכם